Hvilke forsikringer skal du have til din virksomhed?
I denne blog kan du lære om, hvilke forsikringer du skal have til din virksomhed i 2023. Sammen med dit forsikringsselskab bør du kigge på din virksomheds behov, så I sammen kan finde den bedste...
Hvilke forsikringer skal du have til din virksomhed?
I denne blog kan du lære om, hvilke forsikringer du skal have til din virksomhed i 2023. Sammen med dit forsikringsselskab bør du kigge på din virksomheds behov, så I sammen kan finde den bedste...
Hvilke oplysninger har vi brug for, når du bestiller lønsedler?
Før vi laver medarbejdernes lønsedler for første gang, skal din virksomhed være registreret for at have ansatte. Det kalder man at være "arbejdsgiverregistreret". Dette er en registrering udover selve momsregistreringen.
Hvordan betaler du skat for dine medarbejdere?
Når vi modtager en lønbestilling, så beregner vi indledningsvis lønnen. Det indebærer en række beregninger af ATP, AM-bidrag, A-skat og feriepenge.