Vores værdier
I det daglige samarbejde med vore kunder lægger vi særlig vægt på følgende værdier:
Forskellen på os og konkurrenterne
Vi er bevidste om at forskellen på os og konkurrenterne først og fremmest er os selv, dvs. de medarbejdere som kunderne møder i det daglige. Vi giver en god oplevelse til kunden, hver gang denne tager henvendelse til os. Vi yder vores bedste hver gang.
Vores måde at kommunikere med kunderne på
Vi svarer på kundernes spørgsmål med svar, som kan forståes af alle, også de kunder der er helt uden regnskabserfaring. Vi gentager gerne vor svar, indtil vi er sikre på at kunden forstår det og kan bruge svaret til at løse sit problem. Vi er altid uformelle og bruger gerne humor til at formidle en kompetent vejledning i daglige udfordringer.
Vores kundeservice
Vi yder en kundeservice, som altid er lidt bedre, end den vi selv forventer at få hos vores bedste og mest foretrukne leverandør.
At have positive relationer til vores kunder
Vi vil have positive relationer med alle kunder og siger derfor hellere nej til et samarbejde, hvis kemien ikke passer.
Nytænkning
Vi udvikler hele tiden vores arbejdsgange og serviceydelser i takt med teknologiens nye muligheder og kundernes skiftende behov. Vi ønsker at fremstå som en moderne virksomhed.
Dania bogføring & årsregnskab ApS